Bibliografia



a
 ARIZALETA, L. La lectura, ¿afición o hábito? Madrid: Anaya, 2003. 
b
Bentolila, Alain. “Introducción”, en Observatorio Nacional de la Lectura, Aprender a leer en el ciclo del aprendizaje fundamental. Análisis, reflexiones, propuestas, París, Odile Jacob/Centro Nacional de la Documentación Pedagógica
c
 CENTELLES, J. La biblioteca, el cor de l’escola. Barcelona: Rosa Sensat, 2004 

 CHAMBERS, A. El ambiente de la lectura. Fondo de Cultura Econòmica. Col·lecció: Espacios de Lectura. Mèxic: FCE, 2007. 

 CHAMBERS, A. Como formar lectores. Hojas de lectura.Bogotá. Núm. 45, abril 1997, pàgs. 2-9. Conferència pronunciada al “25ª Congreso Munidal de IBBY a Groningen”, Holanda, setembre 1996.
d
Directrius i estàndards per a les biblioteques dels centres educatius de Catalunya. Gener, 2013. Generalitat de Catalunya: Departament d'Ensenyament
(http://www.xtec.cat/alfresco/d/d/workspace/SpacesStore/38547944-4b4c-4f90-b364-ad81076f48fd/directrius_biblio_centres.pdf)

g
 GOLDIN, D. Reflexions sobre la lectura, els llibres, els infants i la família. Un diàleg amb l’editor Daniel Goldin.

 GOLDIN, D. . Entrevista per Pablo Espinosa a Daniel Goldin 

p
 PENNAC, D.Com una novel·la. Barcelona: Empúries, 2002 Teixidor, E. La lectura i la vida. Barcelona: Columna, 2007.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada